Stefan van Zundert
Van Zundert Advies BV
Ik heb onlangs een leerzame en interactieve training gevolgd bij Barbara. Binnen een kleine groep werd door Barbara op een leuke en interactieve manier uitgebreid gesproken en van gedachten gewisseld over het nieuwe verzekeren. Een aanrader!
Bernardo Walta
Directeur Commercie De Goudse Verzekeringen
Barbara Stoopman geeft met veel enthousiasme en kennis een paar keer per jaar een praktijktraining tijdens de opleiding Risicomanagement.
Hierin legt ze duidelijk uit hoe je risicomanagement kan toepassen in de dagelijkse praktijk en wat het betekent voor de werkwijze van een adviseur. Ook geeft ze diverse praktijkvoorbeelden, hoe zij dit aanpakt en waar ze zelf tegen aan loopt. Barbara vertelt op een positieve manier over het vak en wil graag hiermee andere adviseurs aansporen om eens op een andere manier naar de branche te kijken. Met veel plezier heb ik ook haar boek gelezen, genaamd “Het Nieuwe Verzekeren”.
Joris Vos
voorzitter FiDiG (assurantieclub Gelderland)
Op 26 oktober 2021 hebben wij met een aantal FiDiG leden (assurantieclub Gelderland) samen met Barbara gesproken over het AOV – adviestraject.
Tijdens deze sessie heeft Barbara op een ontspannen manier haar ervaringen met ons gedeeld over o.a. een gedegen & kundig adviestraject. Ook spraken we met haar over wat je kan reken advies, de bemiddeling en het onderhoud op deze polis.
Wij hebben de sessie als zeer prettig en zinvol ervaren. De open wijze van communiceren en haar duidelijke informatievertrekking spraken ons erg aan.
Bert Sonneveld
voorzitter Federatie Assurantieclubs
Als voorzitter van de Federatie van Assurantieclubs werk ik heel prettig samen met Barbara Stoopman; onder andere voor het webinar naar aanleiding van een videoboodschap van minister van Financiën, Wopke Hoekstra, tijdens de AM:-week en de podcast ‘de Assurantieclub’ over provisietransparantie.
Wat opvalt is haar kennis van de verzekeringsbranche en de onderwerpen die er spelen. Maar zeker ook haar visie hoe het beter zou kunnen; beter geformuleerd: hoe het beter zou moeten. Altijd met de klant als vertrekpunt, met als middel risicomanagement en een duurzaam verdienmodel. Daarbij komt dat Barbara ingewikkelde zaken op een goede en begrijpelijke wijze kan uitleggen.
Barbara is flexibel en kan snel schakelen; en ziet het glas altijd halfvol en denkt in kansen.
Kortom Barbara is een vakvrouw.